Ezt a menüpontot a garanciális ügyintézések meggyorsítása érdekében hoztuk létre, hogy mihamarabb segítsünk megoldani a felmerült problémát.
Fontos kiemelni, hogy az igényt kizárólag a nálunk vásárolt termékekre tudjuk elfogadni.
Az ügyintézés folyamán a kapott jótállási jegyre és/vagy számlára mindenképpen szükséged lesz, ezért kérjük, hogy azt/azokat készítsd elő.
Az űrlap kitöltését követően 24-48 órán belül felvesszük Veled a kapcsolatot.
Amennyiben kollégánkkal folytatott egyeztetés eredeményeképpen a termék visszaküldésére kerül sor, abban az esetben a futárt mi küldjük a megadott címre és a költségét is mi álljuk (mind az elszállításnak, mind pedig a későbbi visszaküldésnek). A mi kérésünk ez esetben annyi, hogy a terméket/termékeket gondosan csomagold be egy kartondobozba (akkor is, ha a terméknek van gyári doboza).
A lenti űrlap minél pontosabb kitöltése nagyban segíti és felgyorsítja az ügyintézés menetét.